Скільки коштує зовнішня реклама? Таке питання часто ставлять новачки бізнесу, які ще не зуміли оцінити всі переваги цього виду реклами. Але подібне питання не доцільне, оскільки йдеться не про «скільки коштує», а про «як довго працює» і «який приносить результат». На цих китах і тримається успішний бізнес. Наприклад, чи можна переоцінити переваги реклами на транспорті? Навряд чи. Особливо вона популярна у великих містах. Люди бачать її протягом дня, так, вона не має цільової аудиторії (бо доступна всім), але в цьому і її плюс.
Мінусом реклами на транспорті хтось може назвати втрату зовнішнього вигляду (погодні умови, пил). Але якщо вона зроблена якісно, з використанням плівок, які відрізняються міцністю та еластичністю – то вона стійка до впливів навколишнього середовища та наноситься на будь-які поверхні: метал, скло, пластик. Такі наклейки на автомобілі та інший транспорт не тьмяніють та несуть інформацію за будь-яких погодних умов. В темряві? Можна використовувати спеціальні світловідбивні фарби. Так, їх вартість вища за решту, але й якість перевищує в кілька разів.
Следующий вариант – реклама в метро. В первую очередь ее эффективность заключается в том, что изображение оказывается на уровне глаз пассажиров. Как известно, это один из законов маркетинга: ставить в супермаркетах товары, которые необходимо продать скорее, на полку расположенную на уровне глаз покупателя… Во время долгой поездки в метро пассажиров нередко одолевает скука, наступает информационный голод и рекламная информация «сама идет в руки». В этой ситуации существует огромная вероятность отличного запоминания информации (вплоть до адресов и телефонов).
Еще один вид наружной рекламы – щиты. За день такую рекламу могут увидеть от 7 до 20 тысяч человек. Ее видят и пешеходы и водители, а также она остается актуальной и в ночные часы – как правило, рекламные щиты имеют подсветку. Но эффективность тут во многом зависит от того, насколько удачно расположен щит с рекламой. Есть и минус – взгляд на щите задерживается не долго. Но рекламисты нашли выход – развешивать несколько щитов с одной и той же информацией в одной территориальной плоскости, увиденная несколько раз подряд в течение 10-20 минут она твердо осядет в памяти.