Термосублімація на металі або друк на металі - це процес перенесення зображення під. впливом температури. Ця технологія також називається Гравертон. Її використовують для виготовлення таблички на двері , табличок та вивісок для офісу. Також цією технологією можна робити офісні таблички , шильди , бейджі, нагородну атрибутику , таблички на двері , офісні таблички та покажчики.
Суть технології Гравертон полягає в тому, що зображення надруковане на сублімаційному папері, під дією температури, переноситься на поверхню спеціально підготовленого алюмінію. При цьому зображення виходить у структурі алюмінію на кілька мікронів.
Папір прикладається до металу і кладеться в прес, нагрітий до температури 195 градусів за Цельсієм. Під впливом температури фарба з паперу випаровується і проникає в поверхню сублімації алюміній, яка під. дією температури також розм'якшується. Після того, як табличку виймають з-під. преса зображення залишається в тонкому шарі металу. Час перенесення зображення до 1 хвилини.
Товщина таблички із алюмінію може бути 0.5 мм. Максимальний розмір: 60х30см. Кількість квітів не обмежена. Колір таблички із алюмінію може бути срібло, золото, бронза, білий. Фактура - матовий, ультраматовий та глянсовий.
Для потовщення таблички може бути використаний платик ПВХ товщиною 3 і 5мм. Для кріплення використовується двосторонній скотч або декоративне кріплення. Також табличка для офісу з алюмінію може бути обрамлена в багетну рамку з алюмінієвого профілю. Колір профілю – срібло, золото, синій, червоний, зелений.
Переваги технології виготовлення табличок для офісу за технологією гравертон у простоті нанесення, зовнішньої привабливості табличок з металу, швидкості виготовлення та невисокої вартості таблички. Недоліком є те, що таблички, виготовлені технологією термосублімації, мають особливість вигоряти на сонці протягом півроку, року. Тобто. технологія Гравертон ідеальна для виготовлення офісних табличок, таблички на кабінет, шильд і бірок.
Травлення на металі, таблички латунь
Травлення – це хімічний процес, при якому кислота "виїдає" необхідну поверхню на металі. При цьому утворюється виїмка. Зазвичай травлення роблять латуні, т.к. цей метал щодо м'який. Зазвичай зображення вирізують плотером, просочують кислотою та прикладають до поверхні металу. Через 10-14 днів у латуні з'являється поглиблення, що відповідає зображенню. Далі латунь шліфується, полірується та наноситься напилення для того, щоб метал не темнів. Наприкінці – заглиблення покриваються кольоровими емалями.
Найчастіше технологію травлення на латуні використовують, щоб виготовляти фасадні вивіски .
Товщина таблички з латуні може бути 1 та 3мм. Максимальний розмір: 50х50см.
Переваги табличок з латуні – дуже ефектний вигляд, довговічність, можливість використання на вулиці. Один недолік – це висока ціна.
Гравірування металу
Гравіювання металу – це процес нанесення зображення шляхом механічного впливу на метал. Зазвичай для гравіювання використовують сталеві листи товщиною 1мм. Технологія гравіювання часто використовується для виготовлення табличок малого розміру для нагород та кубків. Технологія гравіювання практично не використовується для виготовлення табличок для офісів та виготовлення вивісок.
Аплікація плівками на металі
Аплікація - це процес нанесення зображення за допомогою кольорових плівок Oracal, що самоклеяться. Як поверхня для нанесення використовується листовий алюміній, який також використовується для термосублімації.
Зображення вирізається плотером із плівок і наноситься на метал.
Переваги такої таблички у її ціні, ефектності, можливості використовувати на вулиці. Обмеження в тому, що можна наносити лише прості одне або кілька кольорових зображень без градієнтів.
Також Ви можете замовляти табличку із пластику у нас та заощадити свій час. Замовити можна за телефоном або на Viber 050 102-04-05 або заповніть форму . Замовити купити таблички для офісу онлайн .
Ціна таблички із пластику залежить від матеріалу, розміру, тиражу – від 0,10 грн. / кв.
Як зробити табличку, технологія виготовлення табличок із пластику
Наші клієнти часто ставлять питання "Як робляться таблички" або "Як самому зробити табличку із пластику" або як зробити таблички на двері ?.
Ми вирішили докладно описати процес виготовлення табличок та вивісок із пластику і навіть прикріпили фотографії та відео того, як ми це робимо (мається на увазі таблички).
Технології виготовлення табличок із пластику
Існує дві основні технології табличок:
Аплікація самоклеючими плівками Oracal , використовується для чіткості кольорів. Зображення не вигоряє і не тьмяніє.
Повнокольоровий друк на прозорій або білій плівці . Використовується тоді, коли зображення має різні півтони, тіні, багато кольорів тощо.
Суть технології виготовлення табличок аплікацією з плівок полягає в наступному: з рекламного пластику ПВХ вирізається шматок потрібного розміру (за розміром таблички), далі на цей пластик наклеюється фон із плівок, що самоклеються. Текст, вирізаний на плотері, наклеюється на пластик.
Технологія виготовлення вивісок печаткою на плівці відрізняється від аплікації тим, що повнокольорове зображення друкується гарною якістю (740 і 1400 DPI) на білій або прозорій плівці Oracal, а потім друковане зображення приклеюється на пластик ПВХ (потрібного розміру).
Для виготовлення таблички із пластику нам знадобиться:
Пластик ПВХ товщиною 3мм або 4мм.
Самоклеючі плівки Oracal, потрібних кольорів (колір фону та кольору тексту).
Плоттер або послуги плоттерного різання. Плоттер вирізає текст.
Монтажна плівка служить для "вибірки" вирізаного зображення з плівки та нанесення тексту таблички.
Ракель, інструмент у вигляді невеликого шматка пластику для обережного прикочування плівки.
Будівельний ніж.
Лінійок довжиною 1м або 2м.
Програма для роботи з векторною графікою для малювання макета та плотерного різання.
Опис дій виготовлення таблички шляхом аплікації плівками.
Відкриваємо програму для роботи з векторною графікою та малюємо макет таблички. Задаємо розмір, тло, вставляємо текст, логотип. Гарно все вирівняємо.
Підготовляємо до різання. В окремому файлі групуємо елементи макета за кольором, щоб запуск на плотер робити один раз.
Вибираємо кольори плівок по гамі Oracal. Палютру можна подивитися у нас на сайті в розділі Розкладка плівок Oracal .
Замовляємо рекламні матеріали у компанії, яка їх продає. В Україні це компанії Аверс, Пластікс Україна, Промдизай та ін.
Потрібно купити: плівки за заданою кількістю + 20%, пластик ПВХ 3-4мм, монтажна плівка 1м, ракель, ніж
Скидаємо макет на флеш носій та несемо матеріали на плотерну порізку. Плоттер вирізує на плівці потрібний текст та інші елементи.
Знаходимо рівний стіл, який не шкода подряпати.
Ложемо пластик на стіл та наклеюємо фонове зображення на пластик. Використовуємо ракель для розгладження плівки, щоб не було бульбашок.
Вирізаємо із пластику прямокутник потрібного розміру. Використовуємо будівельний ніж та лінійку.
Приклеюємо монтажну плівку ("монтажку") на плівку з вирізаним на плотері текстом. Перед цим потрібно добре приміряти, щоб рівно прикласти. Інакше текст розташовуватиметься криво. :)
Наносимо текст за допомогою монтажної плівки. Прикладаємо її до табличок із тлом. Знімаємо наклеєну "монтажку" із таблички. І вуаля – текст залишається на табличок.
Начебто нічого складного, але процес аплікації вимагає акуратності, чіткості дій та уважності. Інакше табличка може вийти з бульбашками чи кривою.
Також Ви можете замовляти табличку із пластику у нас та заощадити свій час. Замовити можна за телефоном або на Viber 050 102-04-05 або заповніть форму замовлення таблички онлайн .
Ціна таблички із пластику залежить від матеріалу, розміру, тиражу – від 0,10 грн. / кв.
Найдемократичніша реклама, виготовлення зовнішньої реклами
Вважають, що зовнішня реклама живе понад сто років. Цей вид реклами виник Америці, коли фірми і фірми почали брати у найм місце на дошках оголошень реклами. Зовнішня реклама сьогодні – це один із основних видів реклами, поряд із рекламою друкованою, телерекламою та радіо. Яскраві плакати, вивіски , розтяжка, штендери , покажчики, брендовані машини, окейка авто плівкою та інші її види можна побачити повсюдно. Зовнішня реклама – невід'ємна частина міст.
Хоча ні, мабуть, зовнішня реклама з'явиласянабагато раніше, ніж сто років тому. І перші тому докази були виявлені археологами під час розкопок давньоримських міст Помпеї, Стабії та Геркуланума. Це були «знаряддя праці» тієї чи іншої професії. Наприклад, продавці ліків, що виставляли назовні свої зілля, продавці вина – напій Бахуса, продавці одягу – хітони. А вже згодом, у середньовіччі, з'явилися вивіски. Так поступово, видозмінюючись і вдосконалюючись, зовнішня реклама дійшла до нас.
Популярность наружной рекламы понятна и объяснима. Во-первых, ее стоимость значительно ниже остальных видов двигателя прогресса, но работает она, как известно, дольше. Кроме того, другие средства рекламы должны искать путь к потребителю, в то время как наружная реклама всегда на виду. Она, если так можно выразиться, не прикладывает усилий, чтобы быть замеченной, при этом наружная реклама дольше остается в памяти и охватывает больший процент реальных и потенциальных потребителей.
Свое развитие наружная реклама продолжает изо дня в день. Ее формы становятся все более разнообразными, более привлекательными, более эффективными. Часто наружную рекламу называют самым демократичным видом рекламы, и это оправдано, она применяется для любой целевой аудитории, является одним из наиболее распространенных способов рассказать потребителю о фирме, товаре, услуге и делает это ненавязчиво.
Выбирая наружную рекламу, компания которая будет делать рекламные вывески заведомо становится известной, поскольку бренд быстро делается узнаваемым. Вывески, указатели, баннеры, штендеры, объемные буквы, световые вывески – все это помогает находить в городе нужное место, компанию, услугу. Наружная реклама обоюдовыгодный процесс. Для потребителя она выступает ориентиром, для рекламодателя незаменимым двигателем современного бизнеса.
Зовнішня реклама(графічна або текстова) є ефективним способом розповісти про себе якнайбільшу кількість людей. Далекоглядні бізнесмени давно почали застосовувати її для успішного просування бренду, такий вид реклами в рази перевершує після віддачі рекламні кампанії у пресі і навіть на телебаченні. Встановлена в правильному місці, зовнішня реклама, щодня привертає увагу десятків тисяч людей, при цьому кожна окрема людина сприймає її як адресний посил.
Наприклад, винесена реклама за межі магазину, торгового центру, ресторану, салону краси тощо. – привертає увагу потенційних клієнтів та викликає бажання зайти та витратити гроші саме у цьому закладі. Дослідження виявили, що 83% покупок виробляються під впливом візуальної рекламної інформації. Вивіски ,покажчики,таблички, рекламні стенди - все це просуває бренд і веде до успіху. Зовнішня реклама гарантовано привертати увагу клієнтів. Це як магніт, який за своєю природою притягує до себе. Результат використання такого «магніту» – фінансове благополуччя.
Слід зазначити, що виготовлення вивісок потрібно доручити виключно професіоналам.
Почему не телевидение? На этот вопрос маркетологи давно нашли ответ, и даже несколько. Во-первых, реклама по телевидению не всегда может привлечь целевую аудиторию, во-вторых, люди часто избегают ТV рекламы, тем самым, сокращая шансы кампании быть замеченной, и, в-третьих, основная масса целевой аудитории готова уделить время просмотру телевидения только вечером, когда концентрация внимания после рабочего дня снижается. Более того, увиденное вечером на утро просто может не вспомниться.
Наружная реклама работает дольше. И знаменитый термин «двигатель прогресса», пожалуй, наиболее точно будет применим именно к такому виду рекламы. Ее главный парадокс в том, что, будучи постоянно на виду, она не раздражает и не навязывает, а лишь деликатно предлагает и пробуждает желание.
Скільки коштує зовнішня реклама? Таке питання часто ставлять новачки бізнесу, які ще не зуміли оцінити всіпереваги цього виду реклами. Але подібне питання не доцільне, оскільки йдеться не про «скільки коштує», а про «як довго працює» і «який приносить результат». На цих китах і тримається успішний бізнес. Наприклад, чи можна переоцінити переваги реклами на транспорті? Навряд чи. Особливо вона популярна у великих містах. Люди бачать її протягом дня, так, вона не має цільової аудиторії (бо доступна всім), але в цьому і її плюс.
Мінусомреклами на транспорті хтось може назвати втрату зовнішнього вигляду (погодні умови, пил). Але якщо вона зроблена якісно, з використанням плівок, які відрізняються міцністю та еластичністю – то вона стійка до впливів навколишнього середовища та наноситься на будь-які поверхні: метал, скло, пластик. Такінаклейки на автомобіліта інший транспорт не тьмяніють та несуть інформацію за будь-яких погодних умов. В темряві? Можна використовувати спеціальні світловідбивні фарби. Так, їх вартість вища за решту, але й якість перевищує в кілька разів.
Следующий вариант – реклама в метро. В первую очередь ее эффективность заключается в том, что изображение оказывается на уровне глаз пассажиров. Как известно, это один из законов маркетинга: ставить в супермаркетах товары, которые необходимо продать скорее, на полку расположенную на уровне глаз покупателя… Во время долгой поездки в метро пассажиров нередко одолевает скука, наступает информационный голод и рекламная информация «сама идет в руки». В этой ситуации существует огромная вероятность отличного запоминания информации (вплоть до адресов и телефонов).
Еще один вид наружной рекламы – щиты. За день такую рекламу могут увидеть от 7 до 20 тысяч человек. Ее видят и пешеходы и водители, а также она остается актуальной и в ночные часы – как правило, рекламные щиты имеют подсветку. Но эффективность тут во многом зависит от того, насколько удачно расположен щит с рекламой. Есть и минус – взгляд на щите задерживается не долго. Но рекламисты нашли выход – развешивать несколько щитов с одной и той же информацией в одной территориальной плоскости, увиденная несколько раз подряд в течение 10-20 минут она твердо осядет в памяти.